Ние сме FEYDOM – производител на мултифункционална мека мебел с изградена мрежа от магазини в страната. Продуктите ни са носители на множество международни награди, а брандът се развива изключително бързо на българския пазар и се радва на широка популярност сред младите и търсещи разнообразие клиенти.
С цел разширяване на екипа ни търсим да назначим нов колега – търговски консултант. Ако желаете да станете част от бранда ни, може да се запознаете с условията на позицията:
Основни задължения:
• Познаване в детайли продуктите предлагани от фирмата;
• Обслужване на клиенти в шоурум – при нас демонстрацията на продуктите е от ключово значение;
• Работа с ERP система;
• Организиране на доставките до крайни клиенти – проследяване на плащания, връзка с транспортната ни компания и връзка с клиенти;
• Следене на фактури и комуникация, свързана с тях;
• Участие в поддръжка на социалните мрежи на компанията;
Какво очакваме от кандидата за тази позиция:
• Усмихната личност с проактивен подход за решаване на различни ситуации;
• Отлична компютърна грамотност – позицията е свързана с ежедневна работа с Excel;
• Комуникативност и умение за работа в екип;
• Опит или интереси в сферата на организиране на доставки (не се обработват митнически документи);
• Готовност за поемане на отговорност и инициатива;
От наша страна ще предложим:
• Възможност за дългосрочна професионална кариера в утвърдена в бранша компания;
• Постоянен трудов договор и сигурност на работното място;
• Мотивиращо, сигурно и редовно заплащане;
• Допълнително здравно осигуряване;
• Работа с млад екип от образовани хора;
• Обучение и развитие в търговската дейност на фирмата;
• Професионална работна среда и спокойна атмосфера за работа;
• Търговски отстъпки за служители;
Кандидатствайте през уебсайта или изпратете електронна поща на aleksandar@feydom.bg
Очакваме Вашите документи за кандидатстване (CV, актуална снимка и телефон за обратна връзка).