Подходящ за специалност(и):
Архитектура, Изследване и проектиране на строителни конструкции, Строителство на сгради и съоръжения, Урбанизъм, Управление на проекти в строителството
Вашите отговорности ще включват:
Приемате и обработвате клиентски заявки чрез различни комуникационни канали (телефон, имейл, чат).
Водите активна комуникация с всички отдели и екипи на компанията с цел осигуряване изпълнението на клиентските заявки в срок.
Осъществявате ежедневна писмена и устна комуникация на български и английски език с клиенти.
Управлявате клиентски акаунти.
Носите отговорност за навременни отговори на всички клиентски запитвания и въпроси.
Организирате доставки до клиенти, водите комуникация с транспортни и логистични компании.
Изготвяте оферти, договори, справки и отчети, отразяващи дейността.
Изисквания
Необходимо е да притежавате:
Висше образование
Подходяща и за кандидати с малък или без опит
Експертно ниво на компютърни умения: много добро познаване и ползване на MS Office
Свободно владеене на английски език (устнo и писменo), втори чужд език е предимство.
Организираност, внимание към детайла и поставените срокове
Отлични комуникационни умения и способности за управление на взаимоотношения
Репутация
Заяви интерес към позицията за стаж: Специалист обслужване на клиенти с Английски език: