Какви ще бъдат работните ви ангажименти?
Отговаряте за дейности, свързани с управлението на компанията и недвижимите имоти – избор и оценка на терени, преговори за ценови условия, издаване на строителни разрешения и други.
Подготвяте справки, отчети и презентации за мениджмънта на компанията в Австрия.
Координация с институции – работа с общински и държавни органи, включително Министерството на регионалното развитие, Агенцията по геодезия, картография и кадастър, Регионалните инспекции по околна среда и други.
Организирате конкурси за избор на доставчици, изпълнители и подизпълнители.
Подпомагате мениджъра „Инвестиционни проекти“ в различни задачи.
Английски език – ниво C1 (немски език– предимство).
Познания по AutoCAD (или ArchiCAD / Revit).
Познания за строителни процеси, електроинсталации и климатични системи (предимство).
Организираност, комуникативност, динамичност и аналитично мислене.
Какво можем да предложим?
Заплата, изплащана навреме и коректни трудови отношения.
Допълнително здравно осигуряване и ваучери за храна.
Отстъпки в магазини и ресторанти Aiko, MultiSport карта, фирмени събития.
Невероятни възможности за развитие в стабилна международна компания.
20 дни платен отпуск.
Ако тази възможност ви привлича, изпратете Вашата автобиография на имейл – hr@aiko-bg.com